Müügi ja ostutingimused
Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad DreamHealth.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja DreamHealth OÜ. Registrikood: 16522054 (edaspidi Veebipood DreamHealth.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad DreamHealth.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood DreamHealth.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel DreamHealth.ee
4) Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 31.05.2022.a
Hinnainfo
1) DreamHealth.ee e-poes kasutatavad hinnad toodetele ja teenustele arvestatakse eurodes (EUR, €).
2) Veebipoes DreamHealth.ee müüdavad tooted on käibemaksuvabad.
3) Veebipoe tehingutele ei laiene riiklikud soodustused.
4) Valitud kauba kogumaksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub Tarbija valitud tarneviisist.
5) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.
6) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Veebipood DreamHealth.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
7) Veebipood DreamHealth.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel DreamHealth.ee
Toodete säilivusaeg
Tooted säilivad olenevalt tootest ca 1 aasta kuni 1,5 aastat. Kui toote säilivusaeg hakkab lõppema, siis on see eraldi toote kirjelduse juures välja toodud ja sellele viidatud.
Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Ostukorvis on võimalik muuta toote kogust. Peale toote koguse muutmist vajutage nuppu „Salvesta koguse muudatused“.
3) Ostukorvis valige sobiv kohaletoimetamise viis ning sisestage andmed. Seejärel vajutage nuppu „Telli“.
4) Tellimuse ülevaate lehel on info, et tasuda saab ülekandearve alusel.
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 11.00−19.00.
Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood DreamHealth.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood DreamHealth.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipood DreamHealth.ee -le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest. Kui Tarbija ei loobub ostukorvis pangalingi maksest, siis on Tarbijal õigus 5 tööpäeva jooksul tellimus tasuda talle e-mailile saadetud arve alusel.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe DreamHealth.ee pangakontole.
Kohaletoimetamine
Kaubale ei ole võimalik tulla ise järele!
1) Kauba kohaletoimetamise võimalused, maksumused ning tähtajad on järgmised:
– DPD pakiautomaat ja pakipood – 3.20€
– Itella Smart Post pakiautomaadist – 2.90€
– Omniva pakiautomaat – 2.99€ (Saatmisvõimalus ei kehti väga kuumade ja külmade ilmastikuoludega)
– Kulleriga kohaletoimetamine – Itella / 6.00€
– DPD Läti Vabariik pakiautomaat – 10.50€
– Soome Vabariik Smart Posti automaat – 10.00€
Makstud tellimused lähevad teele tööpäeviti kella 11.00 ja 19.00 vahel. Erandkorras on veebipoel DreamHealth.ee õigus postitada kaupa kuni 3 tööpäeva jooksul.
Tellimustele, mille kogumaksumus on 40€ või rohkem, on transport tasuta! Tasuta transport kehtib Itella Smart Postiga ja Omnivaga pakiautomaati saates. Tellimustele 60 EUR või enam kehtib tasuta kullertransport Eesti piires või tasuta saatmine Omniva postkontoritesse.
– Kaubale ei ole võimalik lattu ise järele tulla.
2) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood DreamHealth.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Tarbija poolt valitud logistikapartneritele.
3) Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates veebipoe DreamHealth.ee tellimuse arve summa laekumisest pangakontole.
4) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5) Veebipood DreamHealth.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood DreamHealth.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
Taganemisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
2) Tagastamisele kuuluv toode peab olema pakendis ja kahjustamata. Rikutud või kahjustatud pakendiga toodet DreamHealth.ee veebipood tagasi võtma ei kohustu.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@dreamhealth.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba ostust taganemise ühemõttelise avalduse võib saata ka vabas vormis e-maili aadressile info@dreamhealth.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Veebipood DreamHealth.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale toote maksumuse mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel juhul, kui Tarbija on ostmisel saatmisviisiks valinud Omniva või Itella pakiautomaadi. Kui Tarbija on saatmisviisiks ostu sooritamisel valinud Itella kullerteenuse, DPD pakiautomaadi või DPD kulleri, siis tagastakse tarbijale ainult tellitud toote või toodete maksumus. Kauba tagastuskulud, mis kaasnevad toote või toodete toimetamisega Tarbijalt DreamHealth.ee veebipoele kannab Tarbija. Kui tegemist on pakiga, mida on võimalik saata Omniva maksikirjaga, kuid mis ei ole tähitud pakk, ega võimalda jälgimist saadetise numbri abil, siis vastutab paki kadumise eest Tarbija. Seetõttu soovitame kõik paki tagastused Tarbijalt DreamHealth.ee veebipoele vormistada Omniva vahendusel tähitult või Itella Smart Posti või Omniva pakiautomaadi vahendusel.
6) Kui pakile automaati järele ei minda või on esitatud valed kontaktandmen ja pakk suunatakse DreamHealth.ee veebipoodi tagasi, siis tagastab DreamHealth.ee tellimuses makstud summa, kuid sellest arvatakse maha saatmis- ja logistikapartneri tagasisaatmise kulud.
7) Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.
Vääramatu jõud
1) Veebipood DreamHealth.ee vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood DreamHealth.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Privaatsuspoliitika
Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Veebipoel DreamHealth.ee -l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Isikuandmeid töötleb ja hoiab Edicy OÜ
5) Tellimusega seotud andmeid säilitatakse vastavalt seaduses ettenähtud aja.
Isikuandmete kaitse
1) DreamHealth.ee rakendab kõiki ettevaatusabinõusid kliendi isikuandmete kaitseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on vaid volitatud isikutel. Andmeid võidakse edastada kliendi valitud logistikapartnerile Eesti Post AS, Itella Estonia OÜ või DPD Eesti AS, logistikapartnerile DreamHealth OÜ, makselahenduste partneritele – ESTO AS, Swedbank, SEB pank, Luminor pank, LHV pank, Maksekeskus. Facebook, Google, Mail Chimp.
Turvalisus
1) Kõiki DreamHealth.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
2) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood DreamHealth.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood DreamHealth.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood DreamHealth.ee ja Tarbija omavahel kokku. Tootjapoolse praagi parandamise kulud katab veebipood DreamHealth.ee
5) Veebipood DreamHealth.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@dreamhealth.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt DreamHealth.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel DreamHealth.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood DreamHealth.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.